Departamentul Resurse Umane
Departamentul Resurse Umane este un partener de incredere pentru business.
Departamentul HR intelege Prioritatile organizatiei, asigura Omul potrivit la Locul si Timpul potrivit si ofera Instrumentele necesare Dezvoltarii si Motivarii Comunitatii pentru realizarea Obiectivelor Strategice cu Minimum de Costuri si maximum de Calitate, Satisfactie si Profit.
__________________
LAST UPDATE: 2.02.2023
Ca Partener de incredere pentru business, Departamentul Resurse Umane poate fi definit prin urmatoarele 19 fraze Cheie*)
__________________
*) frazele Cheie sunt prezentate atat ca imagine cat si ca text
1. Ne definim strategia, bazandu-ne pe strategia companiei;
2. Suntem Parteneri de incredere pentru Business;
3. Clientii interni si externi sunt importanti pentru noi. Construim relatii bazate pe Respect reciproc, Incredere, Responsabilitate si intelegere;
4. Intelegem business-ul si prioritatile lui asigurand Omul potrivit la Locul si Timpul potrivit (potrivit ca background tehnic, abilitati soft, experienta, talent, motivatie si personalitate);
5. Dezvoltam Instrumentele RU necesare Minimei Reglementari;
6. Incurajam Libertarea de Actiune si Creativitatea in atingerea obiectivelor;
7. Anticipam asteptarile Clientilor nostri si Furnizam solutii de calitate pe care le imbunatatim continuu;
8. Suntem Vector si Promotor al Schimbarii;
9. Comunitatea organizatiei este Esenta;
10. Impreuna, Dezvoltam si Promovam Cultura organizationala ca mod de afirmare a Principiilor si Valorilor noastre;
11. Definim, cream si asiguram oportunitatile de invatare, dezvoltare si instruire pentru angajati, in vederea imbunatatirii performantelor individuale, de echipa si organizationale;
12. Toti angajatii organizatiei au Sanse Egale. Prin efort, munca, talent, daruire si rezultate, ei reusesc sa faca diferenta;
13. Apreciem Rezultatele. Asiguram Cadrul Evaluarii Obiective, Recompensarii Performantei, Inglobarii Inteligentei, Intangibilitatii si Valorii Sentimentale in Produs;
14. Muncim in echipa, bazandu-ne unii pe altii;
15. Resursa Umana cu Palarie si Pantofi, pleaca zilnic din companie si se reintoarce doar daca mai are pentru ce;
16. Impreuna cu managerii organizatiei cream Motivatia necesara acestei Reintoarceri;
17. Avem grija de Viitorul Organizatiei, pregatind cu atentie Schimbul de Maine;
18. Evaluam Satisfactia angajatilor companiei si gasim impreuna solutii sa ne fie mai bine;
19. Ne bucuram impreuna de Succes descoperind Placerea si Beneficiul lucrului bine facut.
Moment de reflectie
Acum ca stiti cum arata un Departament HR eficient, va invit la un moment de reflectie: Cum arata HR-ul din organizatia dvs.?
__________________
Ca sa gasiti singur(a) raspunsul la intrebare, va oferim ACEST Tool online de Auditare HR.
Priviti cateva secunde materialul video de mai jos ca sa intelegeti despre ce vorbesc.
Bonusul dvs.
Fiti incurajat(a) sa va dezvoltati! Iata un mic Bonus pentru dvs.:
Chanda Mama – Song Around The World from Concord Music Group on Vimeo.
Feedback
Multumesc pentru vizita!
Daca aveti un gand de trimis, il astept pe florin.rau@gmail.com
Buna Seara, de curand am fost la un interviu pentru postul de receptionera la Hilton, interviul a decurs minunat si mi s-a propus un post la resurse umane, desi nu am facultatea terminata, deci am doar liceul finalizat. Fiind un post ca de vis pentru mine, imi fac griji daca ma pot sau nu descurca, si imi este teama sa dezzamagesc. Este un hotel de 5 stele si chiar nu as dori sa pied aceasta ocazie, ce sfaturi ati putea sa imi dati? Am 22 de ani si inca sunt la inceput de drum.
@Anita,
Hotelul H este Ok, dar din ce relatati, cei de la recrutare sunt departe de a fi profesionisti!
Ce sfat va dau? Daca promisiunea se concretizeaza, vedeti ce post vi se propune, ce contract semnati, cumparati carti de HR, faceti rost de legislatia muncii si puneti-va serios pe invatat. Fiti proactiva si implicati-va in toate domeniile HR chiar daca la inceput nu veti pricepe mare lucru. In paralel finalizati facultatea si dupa, incepeti un masterat in HR. Intrati in legatura cu oameni de HR din alte organizatii ca sa aflati cum se intampla lucrurile pe acolo.
Probabil veti avea parte de multe caderi, dar ridicati-va de fiecare data si mergeti mai departe pentru ca, inteles, HR-ul devine un domeniu de o frumusete aparte.
PS. Evident, puteti parcurge articolele si instrumentele noastre oferite gratuit. Incepeti cu acesta: http://www.rauflorin.ro/decalogul-omuluideresurseumane/
Succes!
raspunsul din 24 ianuarie 2012 valabil pentru functia de administrator financiar,acelasi raspuns este valabil si pentru administrator patrimoniu?
Sunt recunoscute studii superioare specialitatea DREPT pentru aceasta functie?
Multumesc din suflet pentru rabdare si raspuns
@Eugenia,
Da, raspunsul este valabil pentru ocupatia administrator financiar (patrimoniu) (studii superioare), asa cum este inscrisa ea in COR sub codul 263111
Buna ziua,
daca sunt absolventa de studii superioare, specialitatea Drept pot ocupa functia de administrator patrimoniu cu studii superioare?
Multumesc din suflet,
@Eugenia,
V-am mai raspuns o data la aceasta intrebare – vedeti raspunsul din 24 ianuarie 2012. http://www.rauflorin.ro/editorial-legislatie-ru/
Multumim!
Ma bucur ca am gasit site deoarece eu fac un curs de resrsue umane si o sa ma ajute foarte mult, mai ales ca nu am lucrat in domeniu am de unde sa iau informati. multumesc FLORIN
@Florencia,
@Adrian,
Bun venit! Si eu va multumesc ca ati ajuns aici.
Vă mulțumesc pentru răspuns. Sunt nou numita în funcția de director de școală, așa că vă rog să-mi mai lămuriți câteva neclarități.
1. În urma vacantării postului de secretar arhivar , acesta se va bloca?
2. În ce condiții acest post poate fi ocupat de actualul secretar șef care iese la pensie pe 01.02.2012?
3. Poate participa la concursul de ocupare a postului de secretar șef , o persoana care a terminat facultatea de drept fără examenul de licență? Dacă susține examenul de licența în sesiunea februarie și examenul de ocupare a postului este pe 02.03.2012 poate participa la concurs?
Vă mulțumesc.
1. in opinia mea, dat fiind caracterul unic al pozitiei de arhivar (COR 441501) in organizatie, daca postul respectiv a fost bugetat pentru 2012 si va aliniati cu ISJ, il puteti ocupa. Potrivit art 91 din Legea educatiei nr. 1/2011, Organizarea si desfasurarea concursului de ocupare a posturilor didactice auxiliare si administrative dintr-o unitate de invatamant sunt coordonate de director. Consiliul de administratie al unitatii de invatamant aproba comisiile de concurs si valideaza rezultatele concursului. Angajarea prin incheierea contractului individual de munca a personalului didactic auxiliar si administrativ in unitatile de invatamant cu personalitate juridica se face de catre directorul unitatii, cu aprobarea consiliului de administratie;
2. postul trebuie scos la concurs potrivit Codului Muncii. Nu inteleg de ce doriti sa oferiti un post persoanei care iese la pensie (in acest caz puteti incheia doar un CIM pe durata determinata, lucru care NU va avantajeaza). Vedeti ca la data de 1.02.2012, CIM al persoanei care indeplineste varsta standard si stagiul minim de cotizare, INCETEAZA DE DREPT;
3. Pentru pozitia de secretar scoala, cod COR 235909 (nu exista in COR functia de secretar sef!) sunt necesare studii superioare FINALIZATE! Atasez un link catre COR http://www.rauflorin.ro/resurse-legislatie/
@ dra. Gratiela,
Si eu va multumesc pentru feedback si pentru fructificarea informatiilor continute de acest HR Open Source!
Va sunt recunoscatoare pentru tot ceea ce ati postat in acest site..Eu acum imi creez departamentul de RU,sunt un invatacel in acest domeniu si ma ajutati enorm!
Va multumesc inca o data